Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Måndag. Mörkt. Inte alls nå taggad på denna dag...

Jag skulle ju va nykter i lördags men de sker sig. Mot kvällskvisten började de krypa i mig som vanligt! Vart en kväll i gävle, hade as kul om man bortser från lite tjafs och dyligt. Satt och drack fireball till kl 05.30, något jag aldrig mer gör om. Bakfyllan satt i hela dan och kvällen igår och gör de fortfarande känns de som. Dessutom så vaknade jag upp fullt påklädd i sängen, med skinnjacka och 12 cm klarskor på också. Tycker tydligen att de är för jobbigt att klä av sig nu för tiden på fyllan. 

Gårdagen spenderades bara i sängen men idag ska jag försöka göra nått iaf. Har precis slängt i mig en kopp kaffe och ska strax hoppa i kläderna och bege mig ut på en springtur. Har egentligen inte lust alls men jag tvingar mig själv. Har så satans dåligt samvete över hur mycket jag drack i lördags.. Två dagars träning upp supet på en gång. Fy! Så det får bli extra hård träning denna vecka.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: