Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

You're a lie

I lördags skulle ja ta de lugnt tänkte ja.. Men nä. De sluta med att jag drog hem till Lisa och tog några öl, och så kom de dit lite folk. Bland annat Freddan och Marcos från Trollhättan som jag träffa när vi var där sist. Kul att träffa dom igen! Vi drog till Mulligans, hade as kul där. Sen vart de 8an sista timmen, men de var väll ungefär lika segt som alltid. Sen satt vi på donken en timme innan vi rulla hemåt. Eller dom två iaf, jag drog till Dannberg på lite efterfest, men vart bara kvar där ett litet tag sen drog jag hem.

Mådde som ett jävla as igår, låg på soffan hela dan och sov mer eller mindre. Somnade som en stock ändå på kvällen.. Har drömde en massa konstigt nu på morgonen. De där med drömmar är så underhållande tycker jag. Och som vanligt så är samma jävla människa som alltid med. Försvinn! 

Nu har jag nyss plockat reda på lite grejer och dragit igång en maskin tvätt. Ska strax bege mig till skogen och hämta hem lite björkris som de ska sättas fjädrar i, måste ju ha de fint till påsk. På lördag blir de påskmiddag här hemma, mys!



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: