Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Trött som ett as.. Gårdagen börjades med en timmes promenad, sen spinning en halv timme och efter de funktionell styrka en halvtimme. Var lagomt nöjd över att få gå och lägga mig på kvällen. Men icke. Fick gå ut och skotta blöt snö i två timmar mitt i natten istället.. Dom som brukar göra det var sjuka.

Så idag har jag ont i kroppen kan jag lova! Har så jävla ont i röven efter den där hårda jävla sadeln! Haha.

Kunna inte sova i natt när jag kom hem så har inte fått många timmar tillsammans med John blund denna gång. Ska göra mig klar snart och laga lite mat, sen ska jag följa med Sandra till jobbet och köra lite grävmaskin :) två år sen sist jag gjorde de.. Lite små nervös är ja, men de ska bli kul som fan! Får se hur länge jag blir kvar där..

I morgon är de styrke pass som gäller på fm med Louise. Innan de blir de en tripp till systemet och efter de sola. Skönt!
Sen på kvällen blir de bandy fylla med Louise och Tina! För fest hos Embra sen traskar vi till arenan. Ska bli kul som fan! Ska även börja planera en tripp till Trollhättan imån ;) wiiie

Nä, nu måste jag göra mig klar!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: