Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

The taste of love is sweet

Här blir det inte mycket skrivet, och den största anledningen till de är för att de inte går att logga in via telefon längre. Nån mer som har problem med det?

Helgen spenderades i strängnäs på hot rod reunion, mycket kul! Vädret på fredagen var väl inte så mycket att hurra över, spöregna när jag och Erik gick och la oss i tältet. Klarade oss rätt bra ifrån att de regna in iaf! Lördagen  var de dock perfekt väder, sol och inte för varmt! Kolla på en massa härliga bilar, drack öl och bara hade de bra med några av världens bästa människor. Kvällen var dock inte så lyckad, 7 grader varmt bara.. Höll på att frysa ihjäl!!! Var inte alls kul att gå och lägga sig i ett fuktigt tält då. Men med Erik brevid sig så var de rätt varmt ändå =) Kom hem på söndag kväll, helt slut som människa. Men en kanon helg var de verkligen! Längtar redan till nästa år =)

Igår kväll fick Erik för sig att han skulle komma hit, sagt och gjort. Vart en mysig natt med honom! Fixade frukost på sängen imorse åt oss innan de var dags att bege sig till jobbet =) Och dagen på jobbet har varit stek het, blä för att jobba i detta väder! 

Nu väntar jag på att morsan ska komma med thai mat sen ikväll ska jag och Louise åka och kolla på farbrors lägenhet, Louise och Krille ska flytta in i en likadan. Kul för dom! Ska bli kul att se hur fint dom får det där hemma =)

I helgen åker jag HEM till gränges igen, skönt!! Längtar ihjäl mig. Vill bara att sommaren ska ta slut så jag kan flytta dit nångång =)



The taste of love is sweet when hearts like ours meet <3



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Erik
skriven :

Ja, låt den här sommaren ta slut någon gång!!