Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Gårdagen var kanon med brudarna! Det var jag, Louise, Sandra, Sara och Maria hemma hos henne. Vi grillade, snacka skit, drack en hel del, spela spel och svinga oss runt Marias stång. Så jävla kul! Mycket skratt blev det :) Vi åkte till 8an en sväng också, men där sög det så åkte hem rätt fort.

Skönt att man inte drack så mycket igår så man slapp vara bakfull idag. Lite halvt impulsivt så där åkte jag till falun och träffade Erik, han var där och tatuerade sig :) Vi tog en promenad i regnet sen åt vi pizza. Hur mysigt som helst <3 Var riktigt glädjande att få träffa honom några timmar. Åker hem till han på fredag igen, längtar ihjäl mig!!

Nu är jag helt slut efter dena där lilla roadtrippen. Ska glo på tv ett tag sen blir det sängen och sova. Imorgon vankas det jobb igen! Jobbar bara 1½ dag denna vecka. På onsdag är det ju nationaldagen så då jobbar vi bara fram till lunch på tisdag och sen på torsdag och fredag blir jag hemma av olika anledningar.

Hoppas att alla har haft en lika bra helg som mig, den har verkligen varit helt kanon!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: