Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Kom hem från sjukhuset för ett tag sen. Känner mig överkörd och helt slut, men operationen gick bra. Nu när det är över så kan jag lika gärna berätta vad jag opererade så slipper alla fråga. Jag har länge känt två knölar i bröstet och det togs ett beslut om att de skulle tas ut för säkerhetsskull. Det visade sig idag att det var godartade tumörer så det var Inge farligt iaf:)

Men att ligga där inne på operationssalen var de läskigaste jag har varit med om! Som tur var fick jag narkos så jag somnade ganska så fort och sen vakna jag upp på uppvaket och fick ligga där ett par timmar innan jag fick åka hem.

Nu väntar jag på att mamma ska komma med mat ifrån aga :) har inte ätit sen igår kväll så nu är jag hungrig som en varg!

Imorgon kommer Louise på lite morgon kaffe och skit snack innan jag åker till Erik, trevligt :) så det får gärna bli fredag nu, helst nyss!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: