Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Midsommar helgen...

... blir inte alls som de var tänkt. Var skit taggad på att åka till vintjärn med Louise och Krille, och så skulle Erik komma dit. Men SÅKLART ska jag bli dunderförkyld.... Igår efter jobbet och hela dagen idag har jag legat i sängen, hel däckad av feber. Så det blir inge vintjärn för min del, har ingen lust alls att spendera en hel helg utomhus när man är så här. Och där blir det jämt så kallt och rått på kvällarna så då hade man väl blivit dödsjuk, och jag har absolut inte råd att vara hemma från jobbet nå mer nu, så nej.. Det får bli en lugn helg så man blir frisk.

Erik är lika kanon förkyld han också. Så det får bli så att jag åker hem till honom så kan vi snora tillsammans istället för att ligga hemma ensamma hela midsommarhelgen.. Antar att det bara blir lugnt för oss. Förhoppnigsvis har vi repat på oss på lördag så kanske vi kan göra nått iaf. Detta blir iaf den första nykta midsommaren sen jag var typ.. 12? Haha. Jaja, de är ju som de är. Men de suger totalt, speciellt nu när man var så taggad!

Var tänkt att vi skulle äta lite mat här hemma idag men jag och mamma har varit så griniga på varann hela dagen idag så de sket sig. Orkar inte va här hemma och bråka hela kvällen så åker till Erik redan ikväll även fast jag egentligen inte alls orkar. Vill bara ligga i sängen.. Men de är ju bara 2 timmar på tåg så de ska väl gå bra!

Hoppas alla andra går en kanon helg och kan njuta av det fina vädret! 


Från förra året i vintjärn.. Miss!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: