Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Skit ner dig

Fyfan va jag är trött på folk! Önskar att alla kunna bete sig som vuxna människor. Tänk så mycket bättre allt skulle va! Men nä. 13 år och snorunge funkar ju de också.. Tack och lov för Louise säger jag bara! Så jävla skönt att ha en sån människa i sin närhet som behandlar folk som hon själv vill bli behandlad, visar respekt (mot dom som förtjärnar de) och kan bete sig som en vuxen människa. Hellre en riktig vän än flera falska. That's the shit!! 

Igår åkte vi in till valbo och köpte ett par skor åt henne. För första gången hitta hon ett par klackskor som var skitsnygga och som hon kunna ha, men med dåligt klirr i kassan så skulle hon inte köpa dom. Men då rycker hennes personliga bank Anna fram med sina spar pengar så hon kan köpa dom =) Dom kosta bara 300 kr också, som hittat! Och henne kan man lita på att man får tillbaka pengarna också så finner inga problem alls med att låna ut pengar åt henne. Som tack för de bjöd hon mig på ikea korv efter =) Haha. 

Sen drog vi hem hit och drack kaffe och snacka skit. Försökte lägga upp en annan plan för hur vi ska göra med trollhättan om inte Max och Åke kan följa med. Men de gick inge vidare. Håller tummarna och ber till högre makter att dom blir frisk!! 

Somnade som en stock kl 21 igår och vaknade inte för än 07.30 imorse, tok skönt. Har nyss druckit kaffe och ska strax bege mig till ica och handla lite. Sen ska jag skicka iväg ansökan om säsongsjobb på sandvikenhus och efter de leka syjunta med Louises Jack Daniels tröja. Och mot kvällen blir de spinning och styrkepass som vanligt på tisdagar, skönt =)

Håller för övrigt tummarna för att Saik vinner sista kvartsfinalen mot Edsbyn ikväll! Annars grinar jag.....

Nä, mot ica!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: