Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tomt.

Denna dag har inte varit den bästa. Att se sin väns liv vändas upp och ner på bara några sekunder krossar mitt hjärta ärligt talat. Jag önskar att de fanns något jag kunna göra mer än att bara finnas till. 

Ännu än gång lär jag mig att uppskatta de männsikor som behandlar mig väl. Och så som alla säger - man slutar aldrig att förvånas. Nä, men gör ju inte de.. Även den snällaste människan kan visa sig vara rena djävulen.

Jag kommer aldrig att kunna ha förståelse för hur man frivilligt kan såra en människa man älskar.
Och efter sig lämnar man djupa sår som kommer att ta lång tid innan de läker.
Jag önskar att detta inte var en verklighet dom flesta nångång under livet får vara med om..

-

Ska strax cykla ner till stan och fira silver damerna och guld herrarna.
Senare ikv kommer nog en updt. om gårdagen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: