Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Sommaren börjar lida mot sitt slut.. Vilket inte känns kul alls. Den här sommaren har delvis varit bra, delvis dålig. Man hinner som vanligt aldrig med allt man vill.. Har inte varit i Sandviken ock umgåtts med familjen så mycket som jag egentligen hade velat. Inte varit hemifrån så mycket som jag tänkte. Meeeeen, istället har det blivit en massa gjort här. Så nått positivt! Det bästa med hela sommaren var iaf resan till Norge! Det var så mysigt att visa Erik alla mina smultronställen i storsätern, grövelsjön och elgå. Och han visade mig omkring i Idre. Allt var så perfekt!
Längtar till nästa år, förhoppningsvis kommer vi iväg då igen.

De senaste två veckorna har vart lite upp och ned, in och ut, fram och tillbaka.. Mycket förvirrande hela enkelt. Arg, ledsen och irriterad på det mesta och de flesta. Känt mig ensam och övergiven. Men igår kväll löste sig allting.. Tack och lov för min fästman! Utan han vet jag inte vad jag skulle göra..

2 månader kvar på jobbet nu bara. Vilket inte alls känns kul! Trivs jätte bra där nu och fått höra att mina arbetskamrater tycker om mig med. Jag vill stanna! Men förhoppningsvis får jag komma tillbaka nästa säsong iaf. Tills dess måste jag försöka hitta nå annat jobb.

Nä, nu ska jag fixa lite frukost och vänta in Erik. Får se om vi åker till åmot eller inte senare idag..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: