Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Söndag. Igen. Blä!

Den här dagen vart inte som jag hade tänkt mig.. Skulle gå upp tidigt och dra till gymmet med Erik, men han var så sur och tvär så det blev inget. Då blev jag sur och tvär så jag åkte och handla sen somnade jag om, till 14.30. Jaa, så kan det gå! Men jävlar va skönt det var. Efter det vart det en jäkla fart på mig, så fick massor av saker gjort. Nu ligger jag på soffan och glor på game of thrones och käkar godis med Erik! Ska strax hoppa in i duschen och sen hoppa i säng. Jobb imorgon igen vilket inte känns så roligt!

Skönt med kort vecka iaf. Ledig på fredag så jobbar bara 3 dagar :) på torsdag ska jag och Erik på picknick och bara mysa. Längtar! Och på fredag åker jag till Sandviken någon gång under dagen.. Ungefär så ser veckan ut! Fint fint.

Nä, nu ska jag jaga in Erik igen så vi kan kolla klart på ett till avsnitt. Hejhej!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: