Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Ny dag, nya tag. Eller nått.

Ännu en rätt dålig dag igår. Men det vart bra tillslut. Hoppas detta blir en bättre dag!

Ska måla lite till i gästrummet sen är målningen klar iaf. Sen ska det bara köpas ytterpanel som ska sättas upp på ena väggen och målas, och så ska alla lister målas också. Och sen är det golv. Sen är det klart! Så det kanske inte var så mycket "bara".
Idag ska vi iväg och träna också! Vi ska börja gymma här i byn. Vi ska få träffa nån där som ska visa oss runt lite och hjälpa oss komma igång! Kul, men lite nervöst :) ska bli jävligt skönt att komma igång igen.. Snart ett år sen jag tränade sist! Och det känns i både kropp och knopp kan jag säga. Mådde så mycket bättre när jag tränade!

Imorgon är det fredag igen, fan va veckorna går fort! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen. Skulle bli fint väder på lördag så kanske blir en tur på skotern eller en promenad iaf, sen förhoppningsvis ska vi fortsätta med gästrummet så det blir klart så fort som möjligt. Och så kanske jag lyckas dra med mig Erik till gymmet ^^

Nä, nu ska jag ta tag i målningen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: