Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Har ännu mer beslutsångest nu gällande håret.. Erik tycker att jag bara ska färga underhåret rött. Så hälften blir svart och andra rött alltså. Kanske det skulle va nått! Så slipper jag slita på hela håret med blekning osv.. Hm, måste funderas på. Vad tror ni om det?

Måndag idag, usch och fy. Har äntligen vaknat till liv efter en morgon med massa konstiga drömmar!
Får se vad denna dag kommer att bestå av. Våra nya ute möbler kommer idag iaf, kul! Sen ska jag nog försöka få Erik till att göra nå vettigt gjort i garaget, så jag kan hjälpa till. För just ju så finns det inga projekt inomhus att ta tag i.. Ingen idé att börja med nått känns det som heller.

Jaja, upp och koka lite kaffe nu och sen försöka hitta på nå vettigt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sarah
skriven :

Tycker du ska färga hela:) eller typ bara luggen.