Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Söndag. Helt slut i kropp och huvudet.

Mådde skit igår när Micke, Sandra och Linn kom hit för att grilla. Men tog mig igenom det och tog en lite stödvila efteråt för att ha ork till kvällen.. Vi hann bara komma iväg och så vart jag mycket sämre. Hällde i mig sprit, och lagomt till vi kom till Lindesberg så kände jag mig på topp igen! Mickes rävgift botar allt! Hade en jätte trevlig kväll.. Längtar till sommarens alla sena kvällar.

Vi kom hem i rätt bra tid, dök i sängen och somnade som en stock. Vaknade inte till liv förän 10.30, gick upp en sväng sen gick jag och la mig under täcket med Erik igen. Han lyckades dra sig upp tillslut och åkte iväg och köpte pizza, sen gick vi och la oss igen haha. Slapp dag! Nu på kvällen har vi varit ute och fått lite gjort iaf =) skönt!

Imorgon är det dag för jobb igen efter att man har varit hemma i 4 dagar. Känns lite segt! Är fortfarande inte helt frisk så det kommer nog bli en jobbig dag.

Nu blir det tv resten av kvällen med hjärtat, bara han kan släppa bilarna och komma in nångång! ;)
-
Tänker ofta på hur det var i den här tiden för ett år sen.. Och hur mycket det är som har ändras på ett år. Jag är lyckligast i världen tillsammans med den bästa karln jag nånsin har träffat, huset vi bor i har gjorts om en hel del och likar nu mer ett hem än ett tomt skal, jag har ett jobb att gå till, vi har fina bilar, jag har bättre kontakt med min familj även fast jag flyttade ända hit, jag har insett vad äkta vänskap är och vilka jag vill ha i min närhet och jag ser ljust på framtiden. Eller vi ser ljust på framtiden rättare sagt! Mycket drömmar som förhoppningsvis kan slå in. En flytt härifrån står högst upp på listan.. Bara jag hittar ett fast jobb så vill jag ifrån den här hålan fortare än blixten!

Nää vilket svammel det blev nu! Nu kom Erik in så nu ska här mysas!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: