Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lastbil..

Ja, igår fick vi, eller jag ialf, köra lastbil för första gången. Det gick skit bra och var skit kul! Trodde att jag skulle ha ner alla koner, men icke :) Inte en enda! Och idag så följde jag och Jessica med våran lärare till g-hammarby för att lasta av en jävla massa möbler där. Och på vägen hem fick vi köra typ 2 km var, det gick också jävligt bra för oss båda :) Så det var första gången man körde lastbil ute på en väg.. Jaja.

Var tänkt att jag skulle dra hem till morsan och hålla på med bilen efter skolan, men jag var så jävla trött och slut så jag orkade inte. Somnade på en gång när jag kom hem, var så jävla trött. Men imån och på fredag slutar jag tidigt, så då ska jag försöka få nått gjort på rosthögen! Tur att man har två bröder som hjälper en ^^

I helgen hoppas jag på att det blir fest, skulle sitta bra fint de. Men alla verkar ju vara så tråkiga så det slutar säkert med att man får vara nykter.. Tröök.

Aja, hade inte så mycket mer än det att skriva. Hoj!

Du och jag, och allt vi hade - är ett avslutat kapitell i mitt liv!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: