Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Happy

Nu är jag på bätte humör igen, haha. Jag skrattar åt mig själv när jag får sånna humörsvängningar under den här perioden.

Satt och kollade på ett program på ettan för ett tag sen, det var ifrån Norge. Dom gjorde repotage om ställen där nästan ingen bor nå längre, dit båten kommer en gång i veckan med mjölk osv.. Man blir nästan lite deppig när man ser de där, för snart dör dom byarna ut. Jag förstår inte varför det inte bor mer folk på sånna där ställen, det är ju så otroligt vackert! Man tappar nästan andnan när man ser det på tv t.o.m.. Tänk er sjävla att ha en stuga mitt bland alla fjordar, vid havet. Gud så underbart det skulle vara! Nu vill jag åka till Norge :P

Men icke. Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova, skola imån igen :( Ska börja kursen ''säkerhet på väg'' nu, jobbigt.


Sååå vackert att se när solen går ner över fjällerna =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Vi får ta och köpa oss en liten stuga vid kusten i norge bland alla fjälltoppar när vi blir rik.. och dit åker vi och spenderar hela somrarna :)