Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sliten

Lite sömn oc mycket alkohol, ja så såg min helg ut. Men har haft skit kul! :)

Igår mådde jag som en inlagd sill eller nått när jag vaknade. Bakis som en jude och trött som en gnu och endast 3 timmars sömn! Men det var bara att kliva upp och göra sig klar, för en från kng skulle komma och köpa min soffa =) Fredrik ställde upp och skjutsade mig till pappa eftersom att jag inte kunna köra själv haha. Tack för de!

Sen vart det hem och slänga sig på soffan och vila ett tag, sen hoppa in i duschen och göra sig klar. Fredrik kom och hämtade mig runt 6 tiden på kvällen, då for vi hem till Sjudin ett tag. Jag var så bakis än så jag orkade inte dricka nå då. Men drack lite på vägen till vika, och lite under tiden vi var där. Men det var inte förän vi skulle åka hem typ som jag började komma igång haha.. Men hade en jätte trevlig kväll med grabbarna! Har kommit på att jag trivs så bra i karlars sällskap. Funkar bättre ihop med dom än med tjejer. Fast det finns ju undantag såklart också :)

Kom hem runt 4 i morse, helt slut. Och gick upp runt 12 idag.. Har inte gjort allt för mycket än, men ska väl ta och packa ihop sakerna och städa undan på rummet nu iaf..

Nu orkar jag inte sitta här mer, tjing! =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: