Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Trött på lögner

ÅH så less jag blir på alla lögner och allt falskt folk det finns bland oss. Man stöttar, finns där och visar att folk kan lita på en och vad får man tillbaka? En massa lögner och otacksamhet tillbaka! Tack för den (du vet själv vem du är). Är så trött på folk som ska sitta och tycka synd om sig själva och försöka söka tröst hos andra! HERREGUD, RYCK UPP ER!!! Jag var likadan själv förr, jag vet hur det är. Skämms över mig själv när jag tänker på det. Tack och lov så tog jag mig i kragen! Blir så irriterad på allt vekt folk.

Men min jul var bra iaf :) Julafton var lugn och stressfri, skönt faktiskt! Sen vart den en fylla på Rowdy's, kul var det! Och på juldagen for vi till hälsingland på jul rock, kallt men träffa en massa roligt folk och bra musik var det! Och igår var jag in på mellandags rean i valbo och gjorde av med lite pengar.

Nu väntar jag på att en kille från bollnäs ska komma och köpa mitt xbox, sen ska jag hem till mammsen igen.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: