Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bandy fylla

Jodu, igår blev det en rejäl bandy fylla. Första gången jag var full på en match faktiskt! Så klart så sviker minnet mig jätte mycket, minns nästan ingenting av matchen (!?) jag som brukar minnas allt, hur full jag än är. Hur som helst, om man bortser ifrån att Saik förlorade mot Hammarby (vilket är så jävla pissigt så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta) så var matchen bra :) Det var inte många nyktra personer på läktaren, vilken resulterade i att det var skit bra stämming! Skit kul var det. Folk så in åt helvete va det med, inte allt för ofta man får trängas på läktaren nu för tiden eller.. När matchen hade slutat så skulle jag och Sara börja vandra hem till Johnny på fest. På vägen så fick vi lite små damp på 6 st bajjare, ful som stryk var dom allihopa. Men jag och Sara lyckades överrösta dom med våran pipiga fylle röst, höhö! Vi gick åt varsit håll till slut, och tur var väl det. Annars så vet man aldrig vad som hade kunnat hänt efter all sprit jag hade fått i mig :P Väl hemma hos Johnny vart det mer grogg, musigt. Kadräng full blev jag. Drack Absinte (stavning!?) också, jag som lovade mig själv att jag aldrig mer skulle göra det efter sista gången jag gjorde det för ett par år sen. Och det gjorde ju att man blev lite knepig, men inte lika mycket som förra gången ialf. När jag hade börjat nyktra till skulle jag gå hem, men jag fastande på en annan fest efter vägen med Dannberg :) Vart några groggar där med, och så blev man på lyset igen. Men till slut tog jag mig i kragen och gick hem, eftersom att jag visste att jag skule ut ikväll och härja, orkar inte vara allt för bakis då eller.

Imorse när jag vaknade mådde jag skit, så klart. Men efter en ipren vart de bra igen :) Sov 3½ timme inatt, kan inte sova när jag är full/bakis. Förstår inte varför.. Hur som helst, låg och drog mig i sängen till halv 11, sen gick jag upp och slängde på mig kläder. Sen var jag ut och joggade i en timme :) Hur skönt som helst! Har fått så himmla mycket bättre kondition på bara ett par veckor, härligt! Orkade med hur mycket som helst idag. Var inte ens trött och slut när jag kom hem. Och när jag kom hem var det bara att ställa sig vid spisen och laga mat, potatisgratäng och fläskfilé :) MUMS! Blev skit gott. Louise kom även förbi en sväng och snacka skit :)

Nu ska jag städa undan på mitt rum, ser ut som ett helvete här. Förstår inte hur jag kan stöka till de så förjävligt på bara en dag? Det ligger kläder i hela rummet.. Så nu ska jag sätta på lite Iron Maiden och städa :) Sen blire dusch och don, sen vidare hem till Maria på förfest, sen så ska vi försöka fixa nån annan fest man kan gå på :) Alla hjärtans dag idag ju, då måste vi singlar hålla ihop. Så den som är singel och vil festa, hör av dig :D Hoppas att det blir en trevlig kväll, men ett trevligt avslut ;) Annars tänker jag gå och bli nunna på nytt. Närå, känner faktiskt på mig att det kommer att bli en lyckad kväll, och då brukar det oftast bli så med!

Nä, städa vare ja..
Tjing!
                        
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Också en jättefin bild!