Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Det tar bara stopp

Ibland känns det verkligen som om att man går rakt in i en vägg, allt tar bara stopp. Jag tappar orken och lusten totalt. Gör det allt för ofta nu för tiden. Jag vet inte vad jag ska göra för att få det att bli bättre heller.. Dom senaste två dagarna har varit underbara, har äntligen fått lite tid för mig själv och kunnat göra det jag velat. Det behövdes verkligen! Men jag skulle verkligen behöva mer tid ledigt, minst ett par veckor. Men det går ju inte, tack vare skolan. Jag blir så less, ska jag behöva må psykiskt dåligt för att kunna få ett jobb i framtiden? Jag orkar bara inte nå längre, jag gör verkligen inte det! Men jag vill inte göra mina föräldrar och min släkt besvikna, jag måste stå ut.. Men det är fan inte långt kvar nu, tills botten är nådd. Jag känner att jag inte klarar av det här länge till.. Har bara lust att skrika ur mig all illska och frustration men istället håller jag det inom mig.. Men det är inte långt kvar tills den tickande bomben exploderar. Jag pratar inte med nån om det, även fast jag egentligen så gärna vill och behöver det. Jag vill inte besvära andra med mina problem, dom har ju sina egna. Jag har alltid levt i tystnaden, jag har alltid stått på egna ben och rätt ut mina problem själv. Och det har gått bra, tills nu.. Nu känns det som om att jag vill ta första tåget till ingenstans och gömma mig där tills allt är bättre igen.

Gick upp kl. 8 i morse och började träna.. Sen stack jag ut och joggade i över en timme, jobbigt - men skönt! Det var så nedrans kallt så mina ögonfransar och håret vart vitt. Inte en käft var det ute så där tidigt på morgonen heller. Det älskar jag, att få vara helt ensam och bara höra tystaden och lugnet. Det ger mig ork till att fortsätta kämpa..
När jag kom hem igen åt jag frukost, sen har jag mest bara legat och kollat på tv. Gick hem till morfar mot kvällen och hälsade på, sen hem till pappa. Så nu sitter jag här, och gruvar mig över att det är skola imån. Jag orkar egentligen inte ens tänka på det. Idag fyller även min farbor 61, grattis! Och det betyder också att det är 8 år sen farmor dog, och förra måndagen var det 7 år sen mormor dog. Det går inte en dag utan att jag tänker på er! <3 Önskar att ni fanns kvar här bland oss.

Har även hunnit blivit en massa tankar kring kärlek idag. Ett halv år sen i fredags som det tog slut mellan mig och Kenny, det är helt sinnes sjukt va tiden går! Efter det var det en person som sa till mig ''nöj dig aldrig med mindre än vad ditt hjärta säger'' dom orderna tänker jag ta med mig resten utav mitt liv. För det tänker jag aldrig göra, jag tänker inte nöja mig med mindre än vad mitt hjärta säger. Jag har bestämt mig för att jag inte tänker inleda nått förhållande med nån förän jag träffar nån som jag verkligen kan se en framtid med. Nån som får en att vilja skrika ''you rock my world!'' .. Jag vill inte rusa in i nått förhållande för att bedöva min ensamhet, för jag vill inte utnyttja nån till de. Jag vill inte såra nån eller mig själv. Så fram tills den dagen jag hitta mig en ny karl, som jag kan se en framtid med, så tänker jag leva mitt singel liv till 110%

Nu hade jag tänkt att kolla på Snow Duddies, eller Madagaskar 2 igen. Måste verkligen rekommendera den filmen, Madagaskar 2 alltså, den är så sjukligt bra! Bättre än ettan. Det fick mig att skratta tills jag höll på att kissa på mig!
Efter jag har kollat på film så blir det en lång och varm dusch, sen slänga sig i sängen och sova. Skola som sagt i morgon, har bara en lektion som tur är. Efter det ska jag till badhuset och simma, har inte gjort det på länge nu så det ska bli skönt..

Aja, nu blire film.
Tjing.

- If you want me, I'm not a piece of ass, a one night stand, a storage ship
I think you better walk by, tonight
Oh, no.
If you want me, then stop begging I don't put out for charity
If you want me there's no discount price tonight
But I don't need your dollar bills I just want something real
Cuz, nothing's free, except a lovin' me

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: