Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

If I could turn back time

Praktik idag, gick upp 05:15, extremt jobbigt var det. Vart inte en sånn lång dag ialf, slutade 12:30 :) Fick köra från hofors och hem med, gick bra.. När jag kom hem slängde jag i mig lite mat, sen sov jag till kl 3. Då vart det mer mat, pappsen hade nämligen gjort våfflor, det kan jag inte tacka nej till. Efter det var jag ut och gick en timme :) Skönt. Min farbror kom hit, det visade sig att han hade vunnit 600 kr på travet, och han slängde fram 500 till mig och 100 till bror min :) Tur att man har en släkt med en tung plånbok ibland. Så nu har jag råd att klippa mig, yeeeess! Ska fixa tid tills nästa vecka tror ja :) Underhåret har blivit så slitet efter att jag har blekt och färgat det så mycket. Så måste klippa bort de som är slitet, sen ska jag försöka våga mig på nån ny frisyr. Men får se hur det blir med det, är ju så feg när det gäller att klippa håret :P

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag sova. Ska upp 02:00 inatt, börjar 03:00 - suck! Orkar inte med praktiken nå längre! Men vad ska man göra då? Jag måste ju. Men ska fråga min lärare om jag kan få köra med honom istället för att ha praktik några dagar. Hoppas han går med på det.

Vettetusan vad jag höll på och svammla om i bloggen igår. När jag är bakis så vet jag nog inte riktigt vad jag snackar om :P

Som sagt, nu ska jag hoppa in i det blöta sen blire sängen :)
Nattinatt



If I could turn back time
If I could find a way
I'd take back those words that've hurt you
And you'd stay
If I could reach the stars
I'd give them all to you
And you'd love me, love me, like you used to do..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: