Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sliiiiiiiten

Ja efter denna helg är det inte så konstigt att man är sliten..

Fredag; Sara kom hem till mig på kvällen, vi satt här och drack lite innan vi stack till Dannberg :) Hade en trevlig kväll, även fast minnet sviker mig ganska mycket. Vart ju så klart alldelens för mycket alkohol för mig, men vafan. Man lever bara en gång! Orkar inte gå in på detaljer om den dagen :P

Lördag; Vaknade upp efter 3½ timmers sömn, och jag mådde skit vill jag lova. Var skit seg hela dagen, och det resulterade i att jag blev skit stressad för minsta lilla sak. Så jag var på skit dåligt humör. Men jag lagade mat ialf, herrgårdskyckling med potatis :) Sååå nedrans gott. Och sen städa jag och tog reda på disken och tvätten. Har fått lite beröm av mamma för att jag har varit så duktig på att hjälpa till här hemma på sista tiden ;) Hur som helst, efter mat och städning så tyckte jag att det kanske var dax för en dusch och fixa i ordning sig. Det tog typ 4 timmar eller nått? Det som tar max en timme egentligen. Men när jag var klar så mötte jag upp Louise ialf, och vi gick till Dannberg på fest :) Var först bara några stycken där som kolla på melodifestivalen, men sen kom det mer folk :) Lyckades att dricka lagomt mycket med alkohol denna gång ialf. Minns inte sist jag gjorde det! Hade det jätte trevligt ialf. När klockan började bli lite senare så var det en viss pojk som börja må lite illa, så jag drog hem han så han fick sova lite. Bättre de än att han skulle hamna i nån snödriva nånstans. När han hade piggnat på sig och skulle dra hem så tänkte jag gå och lägga mig, men vafan. Klockan var ju bara 3 så jag gick hem till Dannberg igen :) Men där var jag bara i 5 minuter typ, sen så åkte jag iväg med några på efterfest nånstans. Och det hela sluta med att jag kom hem 9 imorse, haha. Men de var de värt :) hihi 

När jag kom hem så ställde jag klockan på 12, så jag skulle få sova i 3 timmar ialf. Men jag somnade inte fören vid kl 10, och sen har jag en jätte söt mamma som ringer och väcker en halv 12. Så jag fick 1½ timmers sömn. Skit kul! Har varit så jävla efter hela dagen.. Tappade bort mitt käraste örhänge med =/ Måste ha tappat det när jag gick hem imorse. Känns lite vemodligt, eftersom att dom var ifrån mormor. Men det finns ju inte så mycket att göra åt det nu..

Åkte in till sjukhuset runt 3 idag och hälsade på morfar, han fyller 85 :) <3 Kom hem vid halv 7 tiden och nu sitter jag här. Ska strax gå och fixa lite popcorn och ta lite glass, sen blire till å kolla på Beck. Och sen ska jag fan i mig sova som aldrig förr. Har bara sovit 5 timmar på 2 nätter nu =/ Skönt att man har lov så att man kan sova ut.

Hur som helst, hade en skit trevlig helg! :) Hoppas att nästa blir minst lika kul.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: