Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Classic car week 2009, here I come!

Nu är det mesta packat och klart tills imån. Har så grymt mycket gerejer med mig! Ser ut som om att jag ska vara borta en månad, fast jag egentligen bara ska vara borta en vecka. Haha! Men så blir det jämt när jag ska packa, tar jämt med mig för mycket saker. Men bättre de än att ta med sig för lite iaf!

I onsdags for jag till Falun på cruising med Micke och några till i impalan =) Hade en skit trevlig kväll verkligen! Och igår var jag ner på stan och uträttade lite ärenden, köpte lite skit som ska med till Rättvik. Och så var jag ner till trafikskolan för att boka körning och skrivning, men då var det bara en sommar vikarie där som inte kunna göra det. Men hon som gör det egentlgen skulle väl höra av sig till mig lät det som. Hoppas hon gör det då! Vill ha det där klart nu nångång..
Efter stan cykla jag hem och packa, sen kom Sara hit =) Jag tvättade lite kläder åt henne eftersom att det fanns inga tvätt tider hos henne och hon åker ju till Bollnäs imån å till Rättvik på lördag, kan ju bara bra att ha kläder med sig då =P Så ställde upp å gjorde de. Lagade mat åt oss med, hamburgare å strips. Gött som tusan =) Sen åkte vi till storvik en sväng å hämta öl, sen hem.

Hela morgonen har jag hållt på å tvättat å packat. Ser ut som ett katastrof område inne på mitt rum nu! Ska väl ta och lägga ut skiten i bilen snart. Men först åka och handla.. Sen hem till Sara och bränna lite skiver, sen hem å sova. Åker tidigt imån.

Så det blir inge uppdaterat här på en vecka typ, men det tror jag inte att ni lider av =D

Borta bra, helt väck bäst - CCW 09, here I come!!!!!!!
Just ja, hoppas det blir bra väder.. Men annars så finns ju solsken på falska har jag hört, haha =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: