Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag!

Igår kom Louise över och höll mig sällsap :) Vi gick ner till ica och handlade lite grejer tills idag, sen låg vi ute på altan och snakc skit, spela kubb, fläska och kolla på jönssonligan. Haha, tröttnar aldrig på dom filmerna. Dom är ju så fula! Hade hur som helst lika trevligt som alltid med Louise :)

Nu sitter jag och väntar på att Louise och Max ska komma. Vi ska käka taco gratäng och sen ikväll kommer det lite folk och umgås lite :) Blir väl nån öl och lite kubb å nå andra lekar kanske. Hoppas det blir trevligt!

Om det är nån som inte har nått annat för sig ikväll, så kom förbi här! :) Bara att höra av sig om man vill komma.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: