Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hemma igen!

Igår kväll kom jag hem 19:30 efter 7 timmar på buss och tåg ifrån Norge..

Det får bli en kort blogg nu, är så trött så ska strax gå och lägga mig.

Hade hur kul som helst i västerås med Fredrik, Louise, Sara & Jennie. Sen träffade man ju en massa kul folk där med, bland annat Jonas och Croner :) Mer om det får jag ta och skriva nån annan dag när jag får tid!

Två timmar efter att jag hade kommit hem från västerås på natten (kom hem i 3 tiden) var det dags att åka till Norge. Då var jag lagomt sliten vill jag lova, 1½ timmes sömn på 1½ dygn och bakis som ett svin. Man hinkade ju i sig ganska så bra där borta. Så hela resan till Norge sov jag! Hur skönt som helst. Mer om resan dit får jag också ta och skriva om en annan dag.

Hur som helst, när jag kom hem igår så åt jag bara och bytte kläder. Sen kom Fredrik, Louise och Sara å hämtade upp mig så for vi till Kungsgården på fest hos Danne. Vart stödmedlem i Los Raggos vilket känns kul! Det verkar vara en seriös klubb jämfört med andra.. Hoppas det blir en massa tok med dom framöver =) High Speed Generation spelade där, skit bra som vanligt var dom som vanligt! Lite trötta på slutet kanske, glömde bort texter och så vidare. Men det skrattade både dom och vi åt så det var mest bara kul =) Det blev nån öl där med, men orkade inte med fler än 4-5 st.. Magen sa bara stopp. Trevligt folk och en kul kväll vart det iaf! Håkan skjutsade hem oss i 2 tiden, då var jag lagomt nöjd över att få gå och lägga mig i min egna säng och soooooova efter 1½ vecka!

Sov fram till halv 12 idag tror ja.. Var upp och pratade med mamma, sen slocknade jag på soffan i två timmar till. Har inte gjort ett dugg vettigt idag. Har absolut inte haft ork eller lust till att göra nånting.. Tog reda inne på rummet lite bara.

Känns konstigt att allt är så lugnt nu. Har haft folk runt omkring mig i 1½ vecka.. Det känns lite trökigt, men skönt samtidigt!

Imån ska jag ta cykeln och åka till pappa och vattna blommerna, han är ju fortfarande kvar i Norge.. Sen ska jag ner på willys och köpa hårfärg, sen ner till stan och kolla om jag hittar nå roligt =) Det är ju så att jag kom hem ifrån västerås och Norge med mer pengar än vad jag kom dit med. Vettefan hur det går ihop? Men jag klagar inte =D

Vart en ganska så lång blogg endå. Som sagt, skriver mer om västerås och Norge nån annan dag.
Nu blire borsta tänderna sen sova =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: