Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hudik

Kom nyss på att jag har ju en blogg som man kanske ska ta å uppdatera, haha =P

I fredags kom det en massa folk hit. Först var vi bara några stycken som satt å åt, sen spela vi krocket och kubb =) Skit trevligt!! Sen rammlade det in en efter en. Hade hur som helst en skit trevlig kväll!

Mindre roligt var det dagen efter, det första jag möts upp av är en spya i köket.. Mums! Och så såg det ut som ett rent helvete ut hemma. Hittade på Max ute på altanen med, han hade lyckats hitta hem hit igen iaf då. Fick hjälp att städa undan här hemma av Max och Louise, tackar för det =) Linda och Hugo kom förbi dom med, trevligt att umgås med dom även fast jag var mer död än levande.

Sen på kvällen kom Jennie och Sara hit å tvingade med mig till Hudik, det var cruising där. Så jag gjorde mig klar, och så åkte vi till garaget i gävle å hämta Micke å bytte bil =) Kom fram ganska så sent, men jävlar va mycket bilar det var där! Hade en skit trevlig kväll då med =) Vi var ju så klart en av dom sista bilarna kvar där, vi kom hem runt halv 8. Då var det skönt att gå å lägga sig vill jag lova!

Igår låg jag mest i sängen hela dagen och mådde som jag förtjärnade. Mamma, Kalle och brosan kom hem från Norge igår med, men nu när dom väl har kommit hem så önskar jag att dom hade kunnat stanna några dagar till =P Det var så lugnt och skönt här hemma innan!

Idag mår jag fortfarande skit dåligt efter helgen, är helt slut! Men jag har iaf städat bilen, får se om jag orkar tvätta den med. Åker ju till Rättvik på lördag, så måste ju börja förbereda sig nu =) Kanske skulle ha börjat packa redan nu när jag tänker på det, annars så kommer jag väl stå där på fredag natt och va skit stressad =P Brukar kunna bli så..

Nä, nu ska jag göra nått vettigt.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: