Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lasse Stefanz

Igår for jag, brosan, Tim, Händel (vet inte om man stavar så menmen..) och Max till ön i Hedesunda och kolla på Lasse Stefanz =) Dom var skit bra som alltid och det var grymt med folk där. Jonas var där med, kul att träffa på han igen. Var nykter men hade super kul ändå! Kom hem vid 3 tiden i natt, var helt slut. Men det blev inte nå mycket sömn, kunna inte sova av nån anledning..

Klev upp rätt tidigt i morse, men fick inte särskillt gjort idag heller. Mamma, brosan och Kalle åkte iväg till Norge för ca en timme sen, så nu sitter jag här hemma helt ensam. Inte ens katten är social med mig! Men snart kommer Louise hit iaf =) Den som inte har nå speciellt för sig dom närmsta dagarna kan ju kika förbi här och hålla mig sällskap ett tag =) Hatar att avra ensam hemma!

Ikväll blir det gävle med Louise och Lotta iaf, och kolla på Markoolio. Inte för att jag tycker att han är ett dugg bra, men har inge vettigare för mig så. Trökigt att bara sitta hemma ensam =P

På fredag blir det kanske lirte festligheter här hemma.. Om det är nån som vill komma så är det bara att höra av sig =)


Lasse Stefanz


En bild från Los Raggos medlems fest.
Fler bilder hittar ni som vanligt på min bdb
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: