Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ön

Förstår inte vad jag ska med en blogg till när jag endå nästan aldrig uppdaterar för att jag inte hinner? :P
Blir nå kort nu bara, sen måste jag göra mig klar.

Igår blev det ön med Micke, Sara, Fredde och StefanE =) Det regna och blåste, vilket gjorde att det blev kallt som tusan. Men det var mysigt endå =) Vi åkte hem rätt tidigt, eftersom att Micke och StefanE skulle upp å jobba, och så var det så dött där ute. Kom hem runt 4, slockna som en stock!

Nu har jag duschat och ätit, ska börja göra mig i ordning nu och göra en snabb städning inne på mitt rum. Skulle behöva packa till Rättvik och varit iväg å handlat till de, men hinner inte idag. Får bli stress dagar imån å på fredag istället. För ikväll bär det nämligen av till falun med Micke, Sara, Jennie och hennes karl! Vet inte om det var så fler som skulle med.. Hoppas på en trevlig kväll å fint väder! =)

För övrigt så flyter livet på bra nu faktiskt! Jag står som första reserv för att komma in på anläggning, men jag ska ha möte med rekton innan skolan börjar å smöra lite för han så jag får komma in även fast det inte är nån som hoppar av. Så det känns som om att det kommer att lösa sig =) Håll tummarna! Sen så har jag ju träffat lite nytt folk och därmed fått nya vänner, vilket känns jätte kul. Och så har jag ju träffat en sån där karl igen så man har några sånna dära fjärilar i magen =) hihi. Det enda som känns jobbigt än är ju det med morfar, saknar han så fruktansvärt mycket! Och jag hatar att se mamma så ledsen. Men det går ju över med tiden, hoppas jag..

Nu har jag inte tid att sitta här nå mer!
Får se om det blir nå mer skrivet här innan jag drar till rättvik på lördag morgon. Det märks väl =)
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: