Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag

Sitter här och kollar igenom gamla bilder och kom på hur mycket jag saknar mitt långa hår =/ Och när mitt underhår var rött..
 

Så där långt hår hade jag förr. Allt hår fick inte ens plats på bilden :P
Men snart är det lika långt igen =)


Och så där såg det ut när jag hade rött underhår..
Skulle gärna vela ha det igen, men det är så drygt & dyrt att hålla på och färga det hela tiden pga utväxten.
Dessutom har jag börjat fått så långt hår nu igen och då skulle det bara bli ännu drygare :P


Nu kom jag på att jag har ju köpt hårfärg nyss. Måste ta och färga det innan CCW =) Så fult med utväxten. Tur att den inte syns allt för mycket iaf :) Just nu sitter jag och väntar på att fru Louise ska komma och hålla mig sällkap, hon ska med mig ner på ica lite senare och handla också =)

Sen ikväll blir det Jönssonligan och bara slappa!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: