Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ett hundra mil

Lasse Stefanz - Etthundra mil från dig.. Gammal låt, men ack så bra än!

Idag har jag strosat runt i solen :) Och jag har brännt mig gött på ryggen/axlarna. Var ner till stan med min kära Louise också :) Vi sprang runt inne på lindex, sen åt vi glass. Trevligt var det!

Efter det åkte jag hem och började slipa på räcket på tältvagnen och har nu målat de med rost färg, ska måla över med svart färg imån. Sen har jag inte gjort så mycket mer vettigt än de :P
Kollade på Allsång På Skansen tidigare ikväll, va tantig jag kände mig. Men det är faktiskt bra!

Har fixat chaufför till power meet nu, härligt! Det blir dodgen ner på torsdag morgon, och hem på fredag kväll. Kl 7 på lördag morgon åker jag till Norge så. Ska bli kuuuuuuuuul!

Nu står lillebror och tjatar på att han ska sitta vid datorn, så måste väl flytta mig. Ska ändå sova, ska upp i tid imån och springa innan det blir för varmt!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: