Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag!

Den enda jag har att säga om den här dagen är att den har varit seg!
Gick hem till mamma bara och stekte lite i solen, förjävla skönt var det :)

Här kommer det nån bil ifrån lördagen:


För fest och grillnig hos mig :)


Dags att åka :) Vi åkte i Svens Ford.


Mycket bilar och folk var det där!


Andra delen av gänget åkte i våran Dodge :)


Träffade på Tommy :) Åkte lite grisplyma med honom & nå andra innan det var dags att dra sig hemåt.


Ingen aning om vilka det är, men trevliga var dom iaf! :)

Så, det får räcka :) Finna fler bilder på bilddagboken!
Nu blire mat sen en kvälls promenad..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny D
skriven :

De heter Erika och Daniel. Daniel har jag varit kompis med sedan tonåren och Erika är hos oss ofta och hälsar på. Så för mig är de mycket välkända figurer... och mkt trevliga och roliga som sagt.

2 SHEER BLONDES
skriven :

Hej :)

vi har en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström