Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Meeeen!

Va irriterad jag blir! Igår skrev jag en ganska lång blogg om vad som har hänt dom senaste dagarna, men inte funka det att lägga upp de inlägget eller! Så får väl göra ett nyaa försök nu. Orkar dock inte skriva så mycket.

Igår spenderades hela dagen åt att göra i ordning tältvagnen.. 5 timmar tog det! Helt slut efter det. Så det fick bli en tidig kväll!

Idag skulle jag gå upp i tid för att få nått gjort, men icke. Orkade inte bara! Låg kvar till halv 11 tror jag, var upp och laga mat då sen somna jag framför tv'n igen. Är konstant trött, förstår inte vad det är för fel? Men nu har jag tagit tjuren vid hornerna iaf - har städat mitt rum och lagat kläder som har gått sönder! Skönt att ha det gjort. Ska strax fortsätta städa hela huset inför morgondagen.

Annars idag har jag varit allmänt skit förbannad på en viss person. FAN, du får mig att koka över!! Ibland önskar jag att jag aldrig träffade dig. Det känns som om att inte ett endaste jävla ord du sa till mig var riktigt sant.

Nu ska jag äta nått och sen städa, måste lugna ner nerverna på nått vis.
Tjing!

Förresten, jag hoppas att vi ses i Vintjärn på lördag!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny D
skriven :

vintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärnvintjärn

2 Jesa
skriven :

Vi ska oxå till vintjärn =)

3 Kenny
skriven :

Det var som tusan. Ja jag fick oxå en känsla att det var ngn närstående så fort jag hörde om det. Har gjort en update på bloggen. Det verkar som vi kommer iväg trots allt.