Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Söndag?

Tycker att alla dagar känns som fredagar eller lördagar nu för tiden av nån anledning..

Igår hoppades man ju på att det skulle bli en superduper kväll, men icke........

Hela dagen var mest seg och jag kände inte för att göra ett skit, hade egentligen ingen lust att åka till holmen ens, men jag visste att om jag inte gör det som kommer jag säkert att ånga mig. Så jag, mamma, Kalle och lillebror åkte dit, vi var där runt halv 10. Var runt 15-20 bilar där då.. Vi satt i bilen ett tag eftersom att det var sviiin kallt ute! Sen när det hade börjat komma mer folk gick vi in.

Jag tyckte det mesta sög faktiskt. Musiken var ingen höjadre heller.. Inte nå direkt roligt folk, dom flesta var fulla och dryga =P Jag själv var nykter.. Mamma hade ont i foten/benet så hon gick tillbaka och satt sig i bilen. Kalle fick feber och ont i halsen och lillebror frös så dom gick till bilen med. Men jag stannade kvar och pinade mig i kylan i hopp om att det skulle hända nå kul, men icke. Det enda som var kul under kvällen var att jag träffade Nenna :) Och fick se hennes kärra som ja har velat se så länge nu. Riktigt kul! Måste åka hem till henne i sommar och hälsa på igen, får inte gå en massa år innan vi ses igen eller.

När klockan var runt 12 hade redan många åkt hem, och mycket var väl tack vare kylan.. Så kort sagt - kvällen sög! Vi åkte hem runt 1 tror jag, helt underbart att lägga sig i en nybäddad säng! Mina lilltår var alldels blå/gråa, och då skämtar jag inte! Jag var så kall om fötterna så jag hade ingen känsel all i dom. Usch..

Idag har jag satt dit den ena listen runt dörren på bilen och små pillat med lite saker.. Annars har det mest varit lugnt idag. Kom nyss in från en kvälls promenad på 45 min, så nu blire dusch och sen bumms i säng! Skola imån igen. Ska väl dit och se dum ut ett tag, sen fråga om man får gå hem. På tisdag blir det samma sak, sen på onsdag har vi städ dag. Och på torsdag är det avslutning = LOOOOOOOOOOOV! Och på fredag ska jag vara fan bärare åt studernerna på vår skola, nån lära ju ställa upp så. Det kan ju bli kul!

Annars så lär jag ta och säga att det är skit kul att jag och Emma har fått tillbaka kontakten igen :) Vi måste börja umgås mer vännen!

Nä, dusch vare ja..
Tjing!

Be there!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Svar från min blogg : Yes, superskönt att man blev ledig några dagar. Jobbar måndagen till 15, sen ledig tisdag och onsdag. Så jag åker nog upp på måndag när jag slutat & blir kvar till onsdag om jag hittar nånstans att sova så :)