Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Timglas

Inte kan man tro att det är sommar idag eller? Kallt och jävligt, brrr.

Var till skolan och fyllde i nå papper, slutade 11. Var hem till pappa pch lagade mat, sen åkte jag hem till mamma. När jag kom hit så åkte vi nästan direkt och bestiktade combi campen, den gick igenom så nu har man ännu ett problem ur världen! Efter det så har jag bara mest suttit här och lyssnat på sorgsna låtar och funderat.

I morgon är det dagen som jag har gruvat mig för så länge, dagen då morfar ska begravas. Jag har fortfarande inte fattat att han inte lever längre! Jag vet inte vad det är för fel på mig, ibland så känns det inte ens som om att han funnits. Allt känns så förvirrande.. När jag tänker på han så ser jag bara bilderna från när han låg på sjukhuset och skrek av smärta, och när jag var upp till han på ålderdoms hemmet sista gången. Det är den enda jag kan förknippa med min egna morfar nu efter så många år. Det känns som om att det är en vägg som gör att jag värgar förstå. Men jag vill så gärna det! Jag vill så gärna bara förstå det och bryta ihop!! Jag kan inte ens grina, inte en enda minsta lilla tår. Fan... Det är så jävla hemskt så jag kan inte förklara det med ord.

Så jag hoppas att jag kan förstå imån, när begravningen är. Gör jag inte det så vet jag inte vart jag tar vägen! Då kommer jag seriöst börja tro att det är fel på mig. Det är så frustrerande..

Har suttit och lyssnat på Gabriellas sång och Timglas, det lär vara bland dom vackraste låtarna som finns! Timglas har alltid gjort mig tårögd för den är så fin. För er som inte har hört den, ni bara måste lyssna på den nu!
http://www.youtube.com/watch?v=6xwdLgo2Pj4

På fredag blir jag hemma ifrån skolan iaf. Vill stanna hemma med mamma då.. Så det blir nog mest bara lugnt den dagen. Ska väl föröska ta tag i att sortera morfars grejer, vad som ska kastas och inte. Det kommer att kännas jätte jobbigt.

På lördag blire Jäderfors Holme! Det ser jag fram emot. Skulle tydligen komma jätte bra band dit, kulkul. Hoppas att det blir bättre väder än vad det sägs att det ska bli bara =/

Nu ska jag gå och laga mat, pyttipanna och ägg får det bli.
Tjing

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Ja, den låten är fantastisk. Har alltid tyckt att den stämt så bra in på mig efter allt skit man gått igenom.



När min mormors bror dog på min 18-års dag, så bröt jag ihop då. Sedan kom det inte en enda tår. Jag kände mig hemsk.. varför gråter jag inte!? Jag mådde dåligt enda fram tills begravningen, och på begravningen så brast allt. Jag grät tills ögonen var helt igenlimmade på mig. Jag kunde inte se.



MEN, när begravningen var gjort & vi satt på efterfikat så satt alla och skrattade och pratade om allt tok som han en gång gjort. Vi pratade om allt som varit bra med honom, och då blev allting så bra. En sten lättade från mitt hjärta.



Det kommer gå jättebra imorgon. Det kommer vara tungt, men det kommer gå bra! <3