Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tingelingling

Schytts - Tingelingling, den kommer att spelas flitligt i sommar! Så töntigt bra, haha. Måste tacka Kenny som skickade den till mig =)

Jag längtar så mycket till Power Meet! Det ska bli så grymt kuuul. Ska bli kul och framförallt skönt att åka till Norge med! Det är så underbart att få komma ifrån allt här hemma ett tag. Jag och pappa satt och pratade igår om att vi ska ut och fjällvandra med :) Han sa att det är lika bra att han passar på medans han orkar gå upp och ner. Det stället vi ska upp till tar ca 2½ timme att gå, bara uppförsbacke. Ser fram emot det!

Neee, nu orkar jag inte sitta här nå mer. Nu ska jag ut och måla på tältvagnen!
Tjing

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Haha, ja de är fan inte kloka.