Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Vilken värme det är!

Håller ju på att smälta bort i den här värmen..

Igår blev jag bara inne hela dagen, orkade absolut inte vara ute nånting efter dagen i Rättvik. Var så less på sol och värme efter det! Så jag satt bara inne och fixade lite vid datorn, laddade ner musik och så. Måste ju ha bra musik med sig till power meet! =)

Men idag har jag tagit mig ut! Före kl 9 cyklade jag hem till pappa, sitter här hemma nu. Ska ner till stan och köpa presenter åt han och mamma, dom fyller år snart. Pappa på onsdag och mamma nästa onsdag.. Så sitter här nu och väntar på att affärerna nere på stan ska öppna!

Sen efter det ska jag tillbaka hit till pappa och packa ner grejer som ska med till Norge, sen vidare hem till mamma och packa klart resten. Ska göra allt det klart idag, så man slipper tänka på det sen. Sen har jag en massa annat som måste göras också, så jag har fullt upp dom närmaste dagarna, åker ju på torsdag och kommer inte hem fören lördagen veckan efter så det är mycket som ska packas och fixas. Men det är bara kul tycker jag =)

På onsdag har Fredrik lovat mig att hjälpa mig att tvätta dodgen och göra den i ordning inför power meet =) Tur att man har nån som frivilligt ställer upp, så man slipper göra allt själv. Senare idag får jag hem en massa öl, satsar på att bli ganska så rund om fötterna på torsdag. Har inte haft en rejäl fylla sen i vintras nu, så det behövs känner jag. Det är dock inte lika kul dagen efter, men det får vara värt de :P Får nog en massa alkohol över som man kan hälla i sig på fredagen så baksmällan försvinner.

Nu ska jag packa sen vandra ner till stan!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 monia
skriven :

sv: vi hade sån jävla tur, det hade kommit in ett återbud :D så kl 07:20 i tierp på fredag har vi besiktningstid :P verkligen i sista sekund haha :) hoppas den går igenom med några tvåor bara, får vi körförbud är det kört för oss :( men det tror jag nog inte vi ska få :D