Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bandy är festligt och mörda är kul

Sitter just nu och lyssnar på bandyn, går inge bra för SAIK nu.. 2-0 till VSK. Nedrans! SVT ska jag bomba, eftersom att dom inte sänder matchen idag. Idioter! Bandy är mer intressant än nå jävla kärringar på skidor, så de så.

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Skulle ut och springa imorse, men det snöade så förfärliget så jag sket i det. Har mestadels legat på soffan idag.. Gick hem till pappa runt 5 bara.

Och nå mer än så orkar jag inte skriva. VSK gjorde precis sitt tredje mål på 11 minuter så jag tappa humöret för att sitta här. Har även slutat lyssnat på matchen, blir för nervös. Så nu ska jag gå och kolla på 2½ män.
Tjing.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: