Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Grattis Sara!

Jo, ett stort grattis till den vän jag har känt längst och förmodligen (och förhoppningsvis) aldrig kommer att bli av med - Sara! Hela18 år :) Jag vill också!! Ett halv år kvar för mig, sug min #!#..

Igår skulle Sara firas.. Jag och mamma åkte och hämtade Louise och Sara2 vid 7 tiden och så åkte vi hem till Lisa. Var trevligt där :) Sara fick en vin flaska och ett halsband av mig. Och ett kort som jag hade gjort själv :D Haha. Hade jag haft mer pengar så hade jag köpt nå mer.. Men det går inte så bra när man är en fattig student. Hur som helst, satt där och snacka lite skit och drack lite :) Hon fick några roliga presenter. Bland annat en mega dildo från Maria, och en vibrator :P Haha. Vid 10 tiden drog vi vidare på en annan fest, dom andra skulle ändå ut på krogen så :P Och jag säger då de, vilka idéer man kommer med när man är full. Vi fick för oss att bada badtunna.. Men inte hade vi nå bad kläder eller, så det fick bli utan nånting. Haha! Aja, shit happens. Vafan, man lever ju bara en gång. Skönt vare ialf :) Och kul hade vi. Vart kvar där över natten, inte fan orkade jag gå hem eller. Gick och la oss när klockan var 01:10 bara, helt sjukt. Jag som brukar gå och lägga mig runt 4-5 på morgonen om jag är ute och härjar.. Aja. Vaknade upp rung halv 8 imorse med en sprängande huvudvärk, usch.. Då vela jag bara hem, så jag började traska. Var hemma vid halv 9 tiden, gick och la mig och sov till halv 11.

När jag hade vaknat till liv igen slängde jag i mig lite mat, sen fick de bli duschen. Åkte till morfar och hälsade på efter det :) Verkar lite bättre med han nu, han börjar bli sig själv nu igen ialf.. Vart bara kvar där en halvtimme, sen åkte jag och mamma och köpte expressen, man fick en skiva med Lasse Stefanz med på köpet så det var därför vi lära köpa den :D Skivan var skit bra.. Sen så var var det bara att göra sig klar, skulle på bandy med Fredde och Sara. Sista matchen på Jernvallen, sorligt. Men det avslutades på det bästa sättet ialf - skinande sol, full läktare, fullt på kullen, bra stämmning och framför allt, SAIK VANN!! Så jävla skönt! Så nu ska jag försöka fixa pengar så man kan åka till Västerås på tisdag och kolla på matchen. Men lär ta mig en funderare över ekonomin imån. Är alldelens för deg i huve för att göra det nu..

Just nu sitter jag och lyssnar på B.I.T Heads feat. Sofia - The Passenger. Den låten får en att tänka på sommaren.. Hade tänkt att gå och lägga mig efter att jag har skrivit klart det här, har inte blivit så mycket sömn inatt. Fast då sov jag mer än vad jag brukar kunna göra när jag är full och sover borta.. Men hade tänkt att gå upp i tid imån och springa en timme. Det behövs! Så måste gå och lägga mig i tid om jag ska orka gå upp. Orkar knappt hålla ögonen öppna nu heller för den delen..

Och just ja, har så grymt ont i händerna. Klappade händerna så mycket under matchen. Det var en grymt bra match lär jag då säga :) Har ont i hela kroppen för den delen också, efter gårdagen. Haha! Men det är smällar man får ta!


Sara och mega dildon, haha! Och så har hon halsbandet på sig som hon fick av mig :)


Blommor fick hon med :)


Och en korg med allt mellan himmel och jord i :D



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Den gav mig en upplevelse jag aldrig kommer att glömma iaf, haha. Kattfan är för evigt ihågkommen =D