Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

SM-Final

Trodde att det skulle bli en nykter kväll igår. Men icke. Jag, Louise, Maria, Sara och Lisa satt hemma hos Maria och fulade oss och drack lite :) Maria tvingade på mig öl efter öl, sen kom minttu'n fram. Kul var det ialf. Maria vart ju som vanligt snor fullast av alla, hon spelade fijol med sin gitarr och hade sig. Hon sjöng även väldigt vackert för mig ;) Haha. Jag skrattade så mycket igår att jag har träningsvärk i hela ansiktet idag. Kom hem runt 3 inatt, sov i min egna säng för en gång skull. Skulle sova borta, men nä. Jag lessnade och gick hem :P

Idag har jag hittills tagit reda på disken, plockat undan på rummet, tvättat en maskin och lagat mat åt mig och mina bröder. Och matdosa åt mammsen. Emil vela ha bakis käk, så han och Patrik fick hamburgare och strips. Gjorde kyckling och ris åt mig själv och mamma. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Solen kikade precis fram så det blir nog en kopp kaffe ute på altan och ringa morfar :) Sen kanske börja göra sig klar.

Idag är det ju SM-final i bandy. Edsbyn - VSK, och jag håller då tummarna för VSK! Det skulle vara så bra om dom kunna bryta Edsbyns trend att ta hem guldet. SAIKs P-17 lag vann guld igår, härligt de :) Och Per Hellmyrs vart årets man. Det kan man ju förstå, han har haft en kanon säsong. Jag och Håkan pratade igår om att vi skulle kolla på matchen tillsammans och dricka grogg, får se om det blir så eller inte då. Annars så ska jag väll sitta hemma i soffan och skrika åt tv'n när det inte går som jag vill :) Så får se då, vilket lag det är som tar hem guldet iår.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: