Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Trött och sliten

Ja, jag är helt slut och jag kan inte förstå varför!? Jag drack inte så mycket igår faktskt, och jag har ialf sovit 4½ timme i natt och så har jag sovit ett tag på eftermiddan. Men jag är fortfarande jätte trött och känner mig helt deg i kolan.. Jaja, det är väl så det är att vara bakis. Usch, nu börjar jag få åldersnojja!

Igår så började kvällen med att jag åkte hem till Sara, och vi gick och mötte upp Maria vid bussen. Vi gick hem till Sandra, så klart kommer vi för sent så det blev ingen mat för våran del. Men efterrätt fick vi, och gott var det! Hur som helst, vi satt där och drack och hade trevligt nån timme sen kom Jackson och hämtade mig, Maria, Sara, Lina och Emma. Vi åkte till lottagården på nästa födelsedags kalas, Thomas fyllde 20 :) Vart kvar där till halv 3 nångång. Trevligt var det väl, men man har ju varit på roligare fester.. Var ju inte så många som man kände där. Men det var en helt OK kväll! Kom hem i ganska så bra tid. Somnade runt halv 4 och vaknade vid 8 imorse. Det första jag gjorde var att slänga jackan och lite annat i tvättmaskinen, det lukade gammal alkis kärring av det. Min jacka låg en hel del på golvet, och där låg det tårta, en massa alkohol och annat smuts. Mysigt.. Nej. Måste tvätta handväskan med, men det får jag göra imån. Efter att jag hade slängt in de i tvättmaskinen bäddade jag sängen och hoppade sen in i duschen. Efter det har jag mest bara gått runt här hemma och sett ut som en zombie. Kokade lite kaffe så man skulle vakna till liv, men jag började må så illa så jag kunna inte dricka upp de. Så jag la mig på soffan och kollade på tv ett tag istället. Mamma kom hem med pizza, det kan ju inte finnas nått godare än de när man är bakis! Och nu sitter jag här.. Har faktiskt nyss tränat lite, duktigt Anna. Sitter och kollar på bandyn lite nu, Sirius - Edsbyn. Hoppas Sirius vinner! Men det ska man väl inte hoppas för mycket på. Edsbyn är ju så överlägsna.. Jag tror inte att det finns nått lag som kan stoppa dom den här gången heller. Det blir nog ett till SM guld till dom.. Men man ska aldrig sluta hoppas! Imån är det första matchen i semifinalerna mellan SAIK - Västerås. Hoppas på vinst!

Hade tänkt att jag skulle göra nått åt bilen idag, men det finns inte ork i min kropp till det. Hade tänkt att gå ut och gå en timme efter att bandyn har slutat iallafall. Efter det blire till å kolla på film och äta popcorn :) Så får jag hoppas på att jag är piggare imån så jag kan göra nått åt bilen då.

Nu ska jag fortsätta kolla på bandyn.
Tjing.


Rob Zombie - My man!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: