Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Vår?

Idag har det varit en sån här dag när det känns som om att våren är här. Solen har skinit, det har varit så varmt att vår jackan fick tas fram, jag har sett en jänkare glidit förbi, en motorcykel också,  och så här om dagen såg jag en mygga (!?) Och ja, det var en mygga! Så våren kanske är här? Men så ska man väl inte säga. Då vaknar man väl upp imån och ser att det är världens jävla snö oväder.

Igår åkte jag och Sara som sagt till Västerås på sista semifinal matchen, och det gick ju som det gick på den.. 4-3 till Västerås. Men det var kul ialf :) När jag kom hem vid halv 12 trodde jag att jag inte skulle kunna sova, men jag slocknade som en stock! Och i morse när jag vaknade hade jag gärna stannat kvar i sängen.. Första tanken när man öppnade ögonen var; Nej, SAIK förlorade - DÖ ANNA DÖ!! Typ :P Men efter att jag hade klivit ner ifrån sägen och såg att solen sken in i lägenheten vart jag genast mycket gladare :) Åt frukost och läste tidnigen, sen var det dags att bege sig till skolan. Hade logistik mellan kl 09:00 till 10:45, fick sluta efter det. Gick hem och åt lite mat, sen var det tänkt att jag och Sara skulle åka till gävle, men det blev inge av med det så jag tog en promenix till mamma istället. Skönt att vara ute och gå när det är så fint väder! Blev kvar där ett par timmar.. Var tänkt att jag skulle gå till morfar också, men det blev inte så. Måste försöka komma ihåg att ringa honom ikväll och kolla hur han mår.

Och nu sitter jag här igen. Ska väl trycka i mig nå mat om ett tag, sen ska jag och Sara ut och gå ikväll :) Skönt. Imån blir det ingen sovmorgon, börjar kl 09:00 istället för 12:40, suck! Och nästa vecka börjar jag 08:00 och slutar 17:00 varje dag, förutom på torsdag för då slutar jag kl 19:00 (!!!!) Fyfan, känns som om att man kommer att vara helt slut efter den veckan!

Nu ska jag gå och kolla om de finns nå mat man kan laga :)
Tjing.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: