Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Det kan förändras på en sekund

Igår tänkte jag att jag skulle ta det lungt.. Käka nått gott och åka till högbo och kolla på kasen med mamma. Men först på dagen var jag, Louise, Lotta och Anna in till valbo och brännde lite pengar. Köpte en ny jacka, shorts, väska, leggins och ett linne. Gjorde bara av med 100 kr av mina egna pengar :) Fick 500 av mamma så jag kunna köpa en jacka, och sen var Louise skyldig mig 100 kr så det var därför jag gjorde av med så pass lite pengar. Skönt! Vi var där inne i ca en timme, om inte mindre.. Det gick fort! Käkade ikea korv innan vi åkte hem igen. Just ja, innan vi åkte till valbo åkte vi till Kejerhag också, Louise tog hål i läppen. Vart skit bra!

När vi kom hem från valbo så tyckte Louise att jag iaf skulle va med och grilla på kvällen. Så jag åkte hem och gjorde mig klar och sen cyklade jag mot Louise. Vi gick över till Lotta och grillade, trevligt vare! Sen tog jag och Louise cyklarna till Emelie. Fick skjuts av Kalle till RC, och vipps så var jag i storvik. Vart ingen lugn kväll inte! Anne hade fyllt 18 så hon hade fest :) Jätte trevligt var det. Vart kvar där till runt 1, då åkte vi hem till Emelie igen sen efter ett tag åkte jag hem och sov.

Imorse när jag vakande var jag extremt bakis. Jag förstår inte, drack ju inte så mycket igår? Hade en liter vin, drack inte ens upp allt det. Jag minns iaf vad jag gjorde igår, men inte vad jag sa. Hoppas att jag inte sa nått opassande! Men var inte så full så det är nog ingen fara. Om inte nått missuppfattades då.. Jaja. Gick hem till Emelie på morgonen efter att Louise hade väckt mig och hämtade min cykel, och nu sitter jag här och försöker samla krafter till att städa undan på mitt rum. Det behövs verkligen! Annars idag blir det bara bakis slapp.

Fick reda på att två killar som jag gick på samma skola förut körde ihjäl sig inatt.
Hemskt, riktigt hemskt. Så tankarna går till deras familjer och närmsta.
Vila i frid!

Nu ska jag gå och rota i kylskåpet och kolla om jag hittar nå mat, sen städa!
Tjing


Jag vill till rättvik imån!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: