Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Inte långt kvar..

.. till sommar lovet nu eller :) 5½ vecka bara! Sen är det bara ett år kvar, sen är man friiiiiiiiiiii !

Igår kväll fick jag ett sms från min lärare Magnus och han skrev att vi inte kan ut och köra nå lastbil pga av att den skulle användas till flyttning av möbler istället, skönt med samtidigt skulle jag verkligen behöva köra lite! Länge sen nu. Jag gick iaf till skolan en timme tidigare, kl 8. Tänkte att jag kunna börja köra truck då så jag kunna köra upp före lunch.. Men det fanns absolut ingen ork i mig till det! Satt mig i på en stol och läste lite till logistik provet istället, och somna 3 (!!) gånger. Sen kom Jessica och gjorde mig sällskap, hon hade ingen praktik :) Vi gjorde ett varsit körkortstest sen gick vi och la oss på sofforna och där blev vi kvar tills det blev lunch. Efter luchen gick jag hem..

Men imån har jag hela dagen på mig att köra truck och dessutom kan Jessica hjälpa mig då, så då ska jag försöka göra klart skiten så man slipper tänka på det sen!

Har nyss ätit lite, mandel potatis (mums) med farmar biff och lite korv. Gött! Nu ska jag kolla lite på tv och smälta maten, sen ut och springa :) Länge sen nu, pga av såret under min fot. Men det har läkt nu :)

Igår kväll träffade jag Sara också och vi gick en sväng :) Vi satt oss på en bänk utanför sibylla och så kom Tina :) Vi pratade en massa gamla minnen, från björksätraskolan och så. Och sen så planerade vi inör lördagen, kommer att bli så jävla kul! Sara skulle ta med sig sing star, så då kommer stensätra plågas av våra fina sångröster :D

Nu blire tv,
Tjing!


Hör av er om ni vill komma på lördag :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Mig kan du räkna med på lördag. Linda hänger nog oxå på! ;)