Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Så var det över

Ska väl ta och berätta lite om gårdagen då..

Jag vaknade i skaplig tid, gick upp och bytte om till skit kläderna. Kalle och Emil kom, vi skulle fortsätta med avgassytemet så vi fick det på plats. Fast jag gjorde inte allt för mycket, sprang mest fram och tillbaka och hämtde grejer åt dom :P Vid halv 2 tiden var dom klar, då var det dags för mig att hoppa in i duschen och göra mig klar efter som att Sara skulle komma runt 3 (men hon kom inte förän runt 4) så jag stressade runt där hemma. Efter ett tag så kom Tina och Joel :) Då var det dags att göra potatisgratängen, eftersom att det tar en timme innan den är klar. Så jag slängde ihop den (skit god blev den!) och så böjade jag fixa med grönsakerna.

Sen satt vi mest och väntade på att Maria skulle höra av sig, eftersom att hon skulle vara med och grilla också. Men när vi väl fick tag på henne så hade hon nyss vaknat så då grillade vi utan henne. Maten blev skit god! Sen i 6 tiden började allt folk ramla in. Till slut var vi runt 15-20 pers, trevligt var det att sitta ute på altan och dricka en massa gott, lyssna på bra musik och snacka skit med goda vänner.

När klockan var halv 9 var det dags att röra sig mot gävle, jag och Tina åkte med mamma, Kalle och lillebror. När vi kom dit så var man ganska så rund om fötterna. Jag och Tina gick till slotts och vart kvar där mer eller mindre hela kvällen. En massa folk och fina bilar var det där! Kul att se. Sen träffade vi en massa roligt folk där med.

Timmarna rullade iväg och med tiden började jag känna att migränen smög sig på, skit tråkigt och jobbigt. Men jag höll ut ett tag iaf. Runt halv 12 tiden mötte jag, Sara och Louise upp Max och åkte med han en sväng. Vi åkte till hillbillys och träffade lite folk där. Då började jag frysa och huvudet kändes som en sten, så jag ringde till Kalle och frågade om dom hade åkt hem. Och det hade dom inte gjort, som tur var! Så vi åkte tillbaka till stan och jag mötte upp dom och så åkte vi hem, var hemma vid halv 1. Var så in åt helvetes jävla skit full när jag kom hem. Skit drygt! Slockade så fort jag la ned huvudet på kudden.

Idag har jag mest bara gått runt hemma hos mamma och varit bakis tillsammans med henne och brosan. Nå skruvande med bilen vart det inte idag, de fanns de inge ork till. Ska kanske ta det imån, eller så får det bli senare i veckan. Är ju ledig på torsdag, så kanske tar det då. Nu är ju det som sagt klart med avgassystemet, så nu ska vi börja med bromsarna! Sen är det lite rostlagning kvar och lite små fix, sen är det dags för besiktning :) Efter det blir det ny lack och inredning, sen jävlar i mig ska det härjas runt i den!

Är lite besviken över att jag gav upp så tidigt igår. Men stod ju inte ut med migränen.. Tar igen det på sandviken cruisingen! Typ bara tre veckor kvar till den :) Hääärligt.

Imån är det skola igen, och jag har inte ett skit att göra där. Så går nog hem vid lunch! Då ska jag hem till morfar och hälsa på.

Nu ska jag hitta på nått annat att göra :P
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: