Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag

Hade en ''lektion'' idag, som vanligt på fredagar.. Men vi gjorde som vanligt inte så mycket, lyssna på musik och snacka skit mest som vanligt :P Haha. Har så slappa lektioner så det är sjukt!

Brosan fråga om jag skulle med in till gävle på feltema och käka max efter det med han å Linda, så klart följde jag med. Köpte nå kablar och skit till stereon, så nu har bror kopplat in den åt mig också. Tack för de! Och nu sitter jag här, med min kära Nisse i knät <3 Tycker om han även fast han är världens drygaste katt unge!

Vet inte alls vad jag ska hitta på ikväll? Har ju inte råd att härja nå iaf. Så det blir väl bara lugnt antar jag.. Samma imån med, trööööööööök.

Skulle tydligen inte bli nå julbord med los raggos i december, så man kanske far iväg på luciarocken istället? Hoppas de =) Skulle ju va kul! Om de är nån som ska dit så kan ni ju höra av er!

Nu ska jag ta och duscha iaf.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Jag och Danne (ev Erika) ska också dit. Kanske kan samåka på någe vis. Ska höra med Danne.



Fruktansvärt synd med Ago. Så ung... snäll och trevlig. =(