Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Har du glömt?

Strålande väder idag! Önskar att mitt humör kunna vara lika stålande. Men jag ska ju jämt krångla till allting för mig själv, tänker alldels för mycket och det jag vet är fel gör jag ändå. Så jag får skylla mig själv!

I natt fick jag trevligt sällskap, det kan man ju aldrig klaga på. Eller? Kanske. Mysigt var det iaf!

Vaknade i skaplig tid idag, kände att de inte blir nå skola idag heller. Varken orka eller vela.. Så nu sitter jag hemma hos mamma än, ska ta å packa ihop mina saker och plocka undan på rummet innan jag åker hem till pappa. Känns lite onödigt att åka dit eftersom att jag ska tillbaka hit på fredag igen. Men tycker så synd om pappa när han ska behöva vara hela själv :P Så jag åker hem till han å drygar lite på han.. Ska även ut och övningsköra idag, inte långt kvar till jag har uppkörning =) Vill ha mitt körkort nuuu!

I helgen vill jag till Rättvik och kika runt lite.. Ska tjata lite på mamma så vi kan åka. Annars kanske det finns nån annan som man kan åka med förhoppningsvis.

Nu ska jag slå omkull mig på soffan ett tag..
Tjing!



Det kanske är ditt falska,fega,
svarta,svedda,fumliga och förledda,
förbisedda hjärtas fel.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: