Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Suuuuck

Gårdagen vart väl inte som man hade tänkt sig direkt.. Var ju meningen att vi skulle åka till rättvik under helgen, men det sket sig 5 dar innan vi skulle åka så jag hann inte direkt planera in nån fest eller nått heller till 18 årsdagen.. Var väl lite små sugen på att gå ut på krogen en sväng igår, bara för att kolla hur det var. Men hittade ingen som vela gå med mig, alla skulle jobba eller vara hemma å toffla så det sket sig.

Som tur var så kom Sara, Micke å Tony och hämtade upp mig så jag slapp vara hemma hela kvällen. Vi åkte runtruntrunt, som vanligt och hade relativt trevligt hela kvällen. Jag drack bara tre öl och en cider. Sen fick jag en grogg av Micke som födelsedags present, haha.. Så jag var inte ett dugg påverkad under hela kvällen, tråkigt nog. Man trodde ju inte direkt att man skulle vara nykter på sin 18 årsdag eller! Menmen.. Hade faktiskt inte nå lust alls att dricka heller så.

Vid 2-3 tiden på natten så började bilen krångla, fick inte igång den. Som tur var så kom Fredrik precis då, så jag fick åka med han hem :) Vi stanna till på max och åt innan, muuuums! Kom hem runt 4 nångång, slockna som en stock.

Men sova fick man inte göra så länge. Halv 7 ringer Micke och väcker mig, då ska jag komma ut och hejja på dom tydligen. Och dom gav sig inte förän jag kom ut heller. Så det var bara att klä på sig det och gå ut! Då var jag lite små less, vela ju bara sova ja. Var bra skönt att få gå och lägga sig igen efter det =P Men man fick inte sova så mycket längre ändå, kl 9 kommer en instamplandes och efter det vart de inge mer sova.

Gick upp ur sängen i 2 tiden idag, då hade jag legat och dragit mig i flera timmar. Vart dusch och plocka ihop sakerna, sen åka till pappa. Så nu sitter jag här och tar en paus från teori pluggandet!

Men nu lär jag ta och läsa klart det jag höll på med, sen ska jag sova som aldrig förr!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: