Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag

Idag har det varit tisdag hela dagen och jag har som vanligt varit jätte dålig på att uppdatera..

Helgen vart väl sådär.. I fredags var vi några sycken hos mig och åt tacos, sen drog jag å Sara ut å åkte impala med Jim, Ale, Mikey och Anna. Jag drack och drack men ingenting hände.. Samma skit som dom senaste helgerna, så jävla tråkigt! Sen vart det en massa bråk och skit på slutet så kvllen var väl inte så lyckad..

På lördagen vakna jag upp å var skit pigg och taggad inför kvällen. Men en timme senare hade jag feber och ont i halsen, inte kul. Så jag låg mest på soffa hela dagen. Men sen på kvällen tvingade jag mig själv att gå till Linda iaf och umgås lite med dom. Men nå krogen blev det inte.. Kom hem ganska så tidigt och slockna som en stock.

Idag har jag haft studiedag = ledig. Så imorse var jag ut och tog mig en lång promenad, den som jag jämt brukade gå förr. Det var skönt och det behövdes! Sen när jag kom hem så lagade jag rotmos och falukorv, wooosh så gott det blev =) Och så tvättade jag och diska. Så har fått lite gjort idag iaf! Skönt de.

Imån är det skolan igen som vanligt, men går bara fram till lunch. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på efter skolan, men det blir nog bara lugnt..

Nästa tisdag ska vi till Hudik med klassen, ska kolla på väg bygget där. Ska bli intressant och kul! Jag bara måste gå världens bästa linje. Jag får en skit bra utblidning (helt gratis dessutom) som leder vidare till chanser till jobb över hela världen med bra betalning, och jag behöver inte göra allt för mycket för att klara av utbildningen. Tre dagar i veckan sitter vi ute i maskinerna och gör lite övningar, om vi inte gör det så bara fjantar vi runt. Vissa får åka iväg och göra jobb åt olika företag och privat personer, vilket är ett jätte bra sett att lära sig jobba på. Och vi kommer att åka lite över allt i Sverige och kolla på olika jobb, istället för att sitta vid skol bänken. Visst har vi teori att göra med, men ingenting som tar flera timmar att göra och inget som är speciellt jobbigt. Och det viktigaste utav allt - det är så jävla kul! Tycker synd om alla er som går/har gått en linje som man mest bara sitter vid skol bänken och ändå inte lär sig ett vettigt skit =)

Nu ska jag gå och rota i skåpen och kolla om jag hittar nå gott. Sen blir det tv och sova!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: