Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Påsk

Passar på att önska alla en glad påsk nu, utefall jag inte hinner med det senare. Har fullt upp imorgon och på lördag.

Ja, påsk igen då. Huh? Fan va tiden bara rinner iväg.. Endast tre veckor kvar tills vi åker till Skellefteå och endast en månad (!!!) tills vi åker till Kiruna. SHIT, det slog mig nu. Och jag vet inte ens om vi är klar med allt som har med den resan att göra, haha. Hoppas det! När vi började jobba med detta i höstas (eller sena sommren snarare sagt) så tyckte man att man hade huuuuur mycket tid som helst på sig. Men som sagt, bara EN månad kvar nu. Sååå jag längtar! =) Det ska bli riktigt skojj.

Idag har det varit ett riktigt skit väder! Usch så tråkigt det är. Förutom en stund nu på kvällen, solen sken faktiskt ett tag och det har klarnat upp =) Skönt med sommar tid nu också, ljusare på kvällarna. Sommaren närmar sig må ni tro! Även fast det inte alls känns som det. Hur som helst, har gjort lite påsk fint här hemma under dagen, sen kom pappa och hämtade upp mig och lillebror och vi åkte till valbo för att kolla på byxor åt Patrik (lillebror då alltså) pappa vela att jag skulle följa med och vara smak råd. Ett par chinos och ett skärp fick de bli åt han! Sen åkte vi och handla påsk mat och lite annat gott.

Efter det kände jag mest för att krypa ner i sängen och stanna där. Kollade på en film iaf, Valkyria. Mycket bra! Sen gick jag nå rus och fick för mig att gå ut och gå i det där skit vädret. Men under tiden så kom solen fram, så det vart en skönt promenix. Nu har jag nyss kommit hem från OK, har varit och tankat bilen så jag komma till och från valbo imån.

Ja, imorgon ska jag till valbo och kika på student skor och klänning. Tror jag inte har råd att köpa nå denna månad, men kul att kolla ändå. Ska även försöka hitta en dop present åt Joel, och köpa nå skit åt katt fan =P

På lördag blir det påsk mat tillsammans med familjen =) Mysigt. Sen blir det fest må ni tro! Ser fram emot det som fan. Känns som om att lördagen kan bli en mycket bra dag!

Nu ska jag dra fram chips påsen och glo på tv (går bra med bantningen för mig hörde ja hihi)
tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

sv ; Ja, det är billigt. Kostar ju 1600 :- för en hytt, men vi blir ju 4 st som delar på det så då blir det 400 :- /pers :) Nej, har inte hittat någon annan ännu :-)

2 Kenny
skriven :

Nice. Då skriver jag upp dig att du vill hjälpa till. Jag ringer när det är dax. Blir väl om ngn vecka anar jag.



Vad är det för partaj på lördag?