Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Underbara söndag

Vaknade upp i morse och var extremt bakfull. Men efter en ipren och vatten så gick det över =) Fast har varit små seg hela dagen.. Men det underbara vädret har fått mig att må bättre =)

Har faktiskt mest varit ute hela dagen. Fast har mest bara suttit i solen, har inte orkat göra nå annat haha. Mamma höll på och plockade lite ute på gräsmattan och jag hjälpte henne lite med det bara. Sen var vi iväg och handlade, sen vidare till sibylla och köpte mat. Satt fint i magen de! =)

Igår vart det fest trots allt. Velade till kilafors på rocken, men det fanns det inte pengar till. Så jag och Sarah gick hem till Dannberg isället och drack =) Kom hem rätt tidigt, runt 5. Sarah hade håll igång till 7 i morse hon, haha. När jag gick hem så var solen på väg upp, fan va underbart det kändes!! Fick tillbaka en massa underbara sommar minnen på en gång. Denna vinter har jag verkligen gått i ide, har inte alls gjort mycke roliga saker eller druckigt. Har faktiskt varit nykter dom flesta helgerna. Inge fel med det, men känns som om att man har blivit instängd på nå vis. Men igår när jag gick hem så kännde jag verkligen att sommaren är på väg nu, och det känns helt underbart!
Längtar så mycket till gävle cruisingen, sandviken cruisingen, studenten, midsommar rocken, big lake run, power meet och ccw. Och en massa annat kul med för den delen. Underbart.

Nu har jag bestämt mig för att sälja v40in. Ska lägga ut det på blocket nu i veckan tänkte jag.. Om det råkar vara nån som är intresserad av en volvo v40 -97, mörkblå, tonade rutor, besiktad och skattad till vintern, fullt fungerande och i fint skick kan ju höra av sig =) Har tyvärr ingen bild på den, ännu.

Nä nu ska jag kika på tv =)
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sarah
skriven :

Yeah! nästa gång sover vi inget alls, bara festar!:D